czwartek, 15 maja 2014

Na wstępie

Pozwólcie, że najpierw się przedstawimy:

Zosia - Jak zdążyłam się zorientować mam na imię Zosia i sądząc po braku innych dzieci w moim domu, jestem jedynym dzieckiem moich rodziców. Jeszcze zanim się urodziłam słyszałam reakcję na moje imię brzmiącą "Zosia Samosia". Nie wiem dlaczego tak wtedy mówili, ale mam już 5,5 miesiąca i jestem coraz bardziej samodzielna, dlatego nie przeszkadza mi to określenie. Moja Mama czyta w internecie i w książkach dużo ciekawych rzeczy, a potem opowiada o tym Tacie. Z tego, słyszałam tu ma raczej pisać niż czytać, i to o mnie! Ps. Mam dziś imieniny, więc to świetny dzień na początek blogowej historii o mnie :)

Natalia - jestem Mamą Zosi. Jak już ona sama wspomniała dużo czytam, po to by ona i cała nasza rodzina była szczęśliwa. Szukam różnych wskazówek i sposobów na jak najlepsze wprowadzenie mojej Kruszynki w życie. Mam wiele pasji, wiele marzeń i planów.



Niniejszy blog będzie związany tylko/aż z jedną z przyjemniejszych sfer w naszym życiu tzn. z jedzeniem. W miarę możliwości będę dzielić się tu naszą historią z BLW, czyli rozszerzaniem diety dziecka o pokarmy stałe w myśl zasady "Baby-Led Weaning" (Bobas Lubi Wybór).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz